You are here: گھر > خبریں > مواد
مصنوعی ڈائمنڈ پاؤڈر کی کیفیت کا تعین کرنے والے کئی کنٹرول پیرامیٹرز
- May 08, 2018 -

مصنوعی ہیرے پاؤڈر بنیادی طور پر workpiece ختم کرنے کے پیسنے اور پالش عمل میں استعمال کیا جاتا ہے. صارفین اکثر سب سے کم ہیرے کی حراستی، سب سے بہترین سطح ختم اور workpiece جامیومری، اور سب سے تیز رفتار کاٹنے کی رفتار پر سب سے چھوٹی ممکنہ سطح کی ضرورت ہوتی ہے. مائیکرو نقصان، اس طرح کے استعمال کی ضروریات کو حاصل کرنے کے لئے، کوئی اعلی معیار مائکرو پاؤڈر قابل قبول نہیں ہے. لہذا، مندرجہ ذیل چار اشارے کو سختی سے کنٹرول کرنا چاہئے:

(1) ذرہ سائز اور مواد؛

(2) ذرہ سائز کی تقسیم کی حد؛

(3) ذرہ شکل؛

(4) ہیرے کی طاقت.

ان چار اشارے میں، سائز کی تقسیم کی حد اور ذرہ سائز اور مواد سب سے اہم ہیں. اگر ٹھیک پاؤڈر کا ذرہ سائز تقسیم ہوتا ہے تو، موٹے ذرات کا مواد ناگزیر ہو جائے گا. اگرچہ یہ پیسنے اور کارکردگی کو کاٹنے میں بہتری کے لئے فائدہ مند ہے اگرچہ، عملدرآمد کی سطح پر ختم ہونے والی سطح کو نمایاں طور پر کم کیا جائے گا. اس کے برعکس، پروسیسنگ کی کارکردگی کم ہے اور کارپوریشن کی سطح ختم ہے. لہذا، ٹھیک پاؤڈر کے ذرہ سائز اور موٹے ذرات کے مواد کی تقسیم کی حد کو سختی سے کنٹرول کرنا بہت اہم ہے.


ذرات کی شکل نہ صرف کاریپاس کی سطح ختم ہوتی ہے بلکہ پاؤڈر کی استحکام کو بھی متاثر کرتی ہے. تجربات سے پتہ چلتا ہے کہ ذرات کو تقریبا آئو سائز، بلاک، اور تیز کاٹنے والی زاویہ کو کنٹرول کرنا فائدہ مند ہے.


پاؤڈر کے ذرات کی طاقت ہیرے کی اندرونی معیار پر منحصر ہے، اور یہ بھی براہ راست ٹوٹا ہوا ذرات کی شکل کو متاثر کرتی ہے. یہ ثابت ہوا ہے کہ اعلی طاقت ہیرے کا استعمال تقریبا برابر سائز اور کثیر مقناطیسی سائز کے بڑے پیمانے پر ذرات میں کچلنے کے لئے خام مال کے طور پر ہوتا ہے، اس طرح کی ذرہ کی شکلیں یہ کسی دوسرے شکل سے کہیں زیادہ موثر اور پائیدار ہیں.


کا ایک جوڑا: مصنوعی ڈائمنڈ پاؤڈر کا انتخاب

اگلا: نہيں