You are here: گھر > خبریں > مواد
ڈائمنڈ پاؤڈر کا ذرہ سائز تجزیہ
- May 08, 2018 -

سائنس اور ٹیکنالوجی کی ترقی کے ساتھ، پاؤڈر انڈسٹری بیس صدی میں سب سے اہم بنیادی صنعتوں میں سے ایک بن جائے گا.

ذرہ کا سائز پاؤڈر کے مواد کی اہم اشاریوں میں سے ایک ہے. اس کی کارکردگی اور مصنوعات کی کارکردگی پر براہ راست اثر پڑتا ہے. زندگی کے تمام پہلوؤں میں یہ بڑے پیمانے پر تعلق ہے. مثال کے طور پر، سیمنٹ کی دلہنیت سیمنٹ کی ترتیب کا وقت مقرر کرتی ہے. اینٹی بیکٹیریل پاؤڈر کا ذرہ سائز پوسٹ کتنے کے اثر کا تعین کرتا ہے. پیراگراف کی دلہننستا ایک اضافی طور پر مقرر کیا جاتا ہے. سیاہی سیاہی کی سیاہی کے بعد سیاہی کی تحریری روانی. لہذا، ذرہ سائز کی آزمائش نے زیادہ سے زیادہ توجہ کو اپنی طرف متوجہ کیا ہے.

گرینولائٹی ٹیسٹنگ کے لئے بہت سے طریقے موجود ہیں، اور سینکڑوں اعداد و شمار ہیں. اس وقت، تصفیہ، لیزر، اسکریننگ، تصویر اور مزاحمت کے پانچ عام استعمال طریقوں ہیں. اس کے علاوہ، مخصوص صنعتوں اور شعبوں میں عام طور پر استعمال ہونے والے کئی ٹیسٹنگ طریقوں ہیں.

Sieving طریقہ

Sieving ذرہ سائز کی پیمائش کے زیادہ سے زیادہ روایتی طریقوں میں سے ایک ہے. یہ ذائقہ سوراخ کے مختلف سائز کے ذریعے ذرات کی دلہن کی جانچ کرنا ہے. اسکریننگ کا طریقہ دو قسم کے خشک sieves اور گیلے sieves میں تقسیم کیا جاتا ہے. ایک ذیابیطس ایک ذرہ ذرات کے ذرات کی گزر کی شرح کو کنٹرول کرنے کے لئے استعمال کیا جا سکتا ہے، اور ایک ہی وقت میں ایک سے زیادہ ذرہ سائز کے ذرات کی گزر کی شرح کو پیمانے کے لئے کئی سیو استعمال کیا جا سکتا ہے، اور فی صد شمار کیا جاتا ہے.

Sieving طریقوں میں دستی اسکرین، سکرین ہل، منفی دباؤ کی سکرین، خودکار سکرین اور اسی میں شامل ہیں. کیا ذرات اناج سائز اور اسکریننگ کا وقت اور دیگر عوامل سے متعلق ہوسکتا ہے، مختلف صنعتوں کو ان کی اپنی اسکریننگ کے معیارات ہیں.

فوائد: کم لاگت، استعمال کرنے میں آسان.

نقصانات: 400 میش (38um) سے کم خشک پاؤڈر کی پیمائش کرنا مشکل ہے. ماپنے وقت زیادہ ہے، اس کے نتیجے میں چھوٹے ہوتے ہیں؛ جیٹ یا ایمیل ماپ نہیں کیا جا سکتا؛ نمونے کی طرح انجکشن کی پیمائش کرتے وقت کچھ عجیب نتائج حاصل کیے جاتے ہیں جیسے پروسیسنگ سے پہلے اور اس سے پہلے.

تصفیہ کا طریقہ

جذب کا طریقہ مائع میں مختلف ذرہ سائز کے ساتھ ذرات کی آبادی رفتار کے مطابق ذرہ سائز کی تقسیم کی پیمائش کا ایک طریقہ ہے. بنیادی پروسیسنگ نمونہ کو ایک خاص مائع میں معطل کرنے کی ایک مخصوص حراستی بنانا ہے، اور معطلی کے ذرات کشش ثقل یا سنٹرل ایندھن فورس کے عمل کے تحت حل ہوجائے گی. مختلف ذرہ کے سائز کی آبادکاری کی رفتار مختلف ہے. بڑے ذرات کی آبادکاری کی تیز رفتار تیز ہوتی ہے، اور چھوٹے ذرات کی آبادکاری کی رفتار تیز ہے.

اصل آپریشن میں، ٹیسٹ کے ذرات کی حتمی تصویری رفتار بہت مشکل ہے، لہذا تمام حل ساز آلات حتمی تصفیہ کی رفتار سے متعلق دیگر جسمانی پیرامیٹرز ہیں، جیسے دباؤ، کثافت، وزن، حراستی یا روشنی کی منتقلی. اس کے بعد ذرات کی ذرہ سائز کی تقسیم حاصل کی جاتی ہے. تصفیہ کا طریقہ دو گروہوں میں کشش ثقل کے حل اور سنٹرل ایندھن کے حل میں تقسیم کیا جاتا ہے. کشش ثقل کے حل کی آزمائش کی حد عام طور پر 0.5 ~ 100 ملی میٹر ہے، اور سینٹرافیج کی تصفیہ کا سائز کی حد 0.05 سے 5 ملی میٹر سے ماپا جا سکتا ہے. آبادکاری ذرہ میٹر عام طور پر کشش ثقل کے حل کو یکجا کرنے کے طریقہ کار کو سنٹرل ایندھن کی تصفیہ کے ساتھ اختیار کرتا ہے.

فوائد: بدیہی اصول، اعلی قرارداد، کم قیمت اور کم چلانے کی لاگت.

نقصانات: سست پیمائش کی رفتار، مختلف کثافت مرکب کو سنبھال نہیں سکتا. نتائج ماحولیاتی عوامل (جیسے درجہ حرارت) اور انسانی عوامل سے متاثر ہوتے ہیں.

لیزر کا طریقہ

لیزر ڈراکشن (چھوٹے زاویہ آگے بڑھایا جاتا ہے بھی کہا جاتا ہے) توڑنے والے لیزر ذرہ کی پیمائش کی ٹیکنالوجی میں سب سے زیادہ بالغ اور سب سے زیادہ وسیع پیمانے پر استعمال شدہ طریقہ ہے. ذرہ کے سامنے ایک چھوٹا سا زاویہ میں بکھرے ہوئے روشنی کی توانائی کی تقسیم کی پیمائش کی طرف سے، ذرہ سائز کلاسیکی مائی بکھرنے کے اصول اور بڑے ذرات کے لئے لاگو Fraunhofer اصول کی طرف سے حاصل کی جاتی ہے. سائز اور تقسیم بڑے ذرہ سائز کے لئے، چھوٹے زاویے کے آگے تھراپی کے طریقہ کار کو مختلف طور پر آگے چھوٹے زاویہ رینج میں پھیلاؤ کی وجہ سے بہاؤ طریقہ کار بھی کہا جاتا ہے.

لیزر ڈراگریشن طریقہ وسیع پیمانے پر وسیع پیمائش، وسیع پیمائش کی حد، درست پیمائش، اعلی درستگی، اچھی repeatability، تیز رفتار پیمائش کی رفتار، کم جسمانی پیرامیٹرز اور آن لائن کی پیمائش ہے.

فوائد: ٹیسٹ کی حد وسیع ہے (لیزر ذرہ سائز میٹر کی بہترین پیمائش کی حد 0.04-2000وم ہے، جنرل بھی 0.1-300um تک پہنچ سکتا ہے)، ٹیسٹ کی رفتار تیزی سے (1-3 منٹ / بار) ہے، آٹومیشن ہے اعلی، آپریشن آسان ہے، repeatability اور صداقت اچھا ہے، خشک پاؤڈر نمونہ ٹیسٹ کیا جا سکتا ہے، مخلوط پاؤڈر کی پیمائش، ایمولینس اور دھند ڈراپ ماپا جا سکتا ہے.

نقصانات: تنگ ذرہ سائز کی تقسیم کے ساتھ نمونے کی پیمائش کرنے کے لئے مناسب نہیں ہے، اور قرارداد نسبتا کم ہے.

مزاحمت کا طریقہ

مزاحمت کا طریقہ، جس کا کٹ طریقہ کار بھی کہا جاتا ہے، امریکہ میں کٹ کا نام رکھنے والے ایک شخص کی طرف سے ایجاد کیا جاتا ذرہ سائز ٹیسٹ کا طریقہ ہے. یہ طریقہ ایک چھوٹا سا لمحے میں ایک چھوٹا سا لمحے میں ذرات پر مبنی ہوتا ہے، جس میں چھوٹے پٹا کی جگہ کا ایک چھوٹا حصہ حصہ لیا جاتا ہے اور کنکریٹ مائع کی چھوٹی انگور کو کھولتا ہے، مزاحمت کے دونوں سروں پر چھوٹے مائکروپورسز کا اصول اصولوں میں تبدیلی کرتا ہے. سائز کی تقسیم کی جانچ سوراخ کے دونوں سروں میں مزاحمت ذرات کی حجم کی براہ راست تناسب ہے. جب مختلف سائز کے ذرہ سائز کے ذرات کو چھوٹے مائکروپورسز کے ذریعہ مسلسل مسلسل منتقل ہوتا ہے تو مختلف سائز کے مزاحمت سگنل چھوٹے مائکروپورسز کے دونوں سروں میں مسلسل تیار کیے جائیں گے. کمپیوٹر کی طرف سے ان مزاحمت سگنل پروسیسنگ کے ذریعے ذرہ سائز کی تقسیم حاصل کی جاسکتی ہے.